sâmbătă, 11 februarie 2012

Inestimabil.

Dupa o mica pauza,realizez ca fericirea e mai importanta ca orice,un zambet iti da putere si speranta,te face sa iti dai seama ca oricand se va putea mai rau,pentru ca asta e deviza mea "niciodata nu ma plang de durerea mea pentru ca se va putea si mai rau" .Desi sunt multe zilele in care ma lovesc de ziduri si nu reusesc sa ajung in varf,orice inaintare pe acest zid inseamna o lupta castigata. De multe ori eram obisnuita sa fac un pas inainte si doi inapoi,din fericire in ultimul timp avansez si niciodata nu dau inapoi. Acest zid are si locuri mai greu de urcat dar stiu ca nu am voie sa cad,ca toata munca mea va ajunge intr-un final la un rezultat. Sunt perseveresta si ma bucur ca mi-am dat seama de asta. Deci zambiti indiferent de situatie,totul va fi mai usor.:-*

2 comentarii:

  1. zambesc, chiar daca uneori sunt suparata, sufletu-mi zambeste
    lecie de viata intr-un post, frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e bine,pentru ca vei trece mult mai usor peste.:d Scuze pentru mica mea lipsa de pe blog.:-*

      Ștergere

inca un gand