duminică, 5 februarie 2012

Ce simti?

 Acum e din nou o zi urata,la fel ca cea de ieri,pentru ca in viata mea o zi buna vine dupa saptamani de durere. Astazi ma trezesc straina de oamenii si lucrurile pe care candva,acum putin timp le cunosteam foarte bine,simt ca e vina mea ca traiesc intr-o continua durere,ca imi pasa mult prea mult de cei din jurul meu si prea putin de mine.Simt ca ma prabusesc,ma duc in cea mai adanca prapastie,ma lovesc de tot felul de lucruri dar nu pot sa ma prind de ele,nu ma mai pot salva. Am ajuns sa numai suport ca cineva sa ridice tonul,sa imi aduca aminte de trecut. E greu cand observi ca toti prietenii tai sunt loviti de aceleasi probleme,cand fericirea este doar o amintire care astazi iti aduce doar zambetul pe buze pentru cateva secunde. Ochii mei sunt deja mult prea obositi,nu mai pot sa planga,macar asa ma simteam mai bine apoi,acum sunt doar un ocean de durere si resentimente. 




 Si e greu,dar cine sa te inteleaga. Toti au acum problemele lor si numai au timp de bine,desi eu incerc mereu sa imi fac timp,sa dau sfaturi si sa ascult,dar cu regret realizez si acum pentru a nu stiu cata oara ca nu multi oameni sunt asa cum sunt eu,majoritatea sunt plini de indiferenta.



4 comentarii:

  1. Se pare ca nu sunt singura care este cu nervii la pamant..
    Te inteleg ! Dar ce vom rezolva daca punem la suflet tot ce spun ei?Ei bine,lacrimi si durere..
    Esti puternica ! O sa vina si momentul in care nu iti va pasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate pun suflet pentru orice cacat si nu are rost..In fine :| Chiar sunt cu nervii la pamant! Asta ma termina..

      Ștergere
  2. simt iubire, intelegere, simt ca sunt eu.

    frumos postul;x

    RăspundețiȘtergere

inca un gand