luni, 10 decembrie 2012

Alegeri


    Cu timpul oamenii au de facut alegeri,alegeri care le vor schimba viata,care le vor influienta comportamentul. Oamenii buni aleg sa adaposteasca in sufletul lor exact opusul bunatatii,raul. Oameni care nu stiu sa aleaga,oameni visatori. Nu e rau sa visezi,dar e bine sa te mentii la realitate in timp ce visezi,e bine sa iti cunosti limitele,sa stii de unde ai plecat si sa vezi unde ai ajuns,sa stii ce iti face rau si sa il indepartezi.

   Si eu am facut alegeri,multe alegeri..

    Am ales sa pastrez in sufletul meu oameni care nu meritau nici macar un gram din atentia mea si sa ii alung pe cei care ma sprijineau neconditionat. Am ales sa merg prin ploaie,sa suport furtuna doar pentru a avansa. Am ales sa merg mai departe desi drumul era plin de noroi si eu eram murdata. Bune sau rele au fost alegerile mele. Sau ale sufletului meu,care uneori alege exact ce mintea mea respinge. Uneori nu am avut dreptul sa aleg. E mai usor sa poti sa alegi decat sa ti se impuna ceva. 

  Alegea mintea sau sufletul? La mine din pacate,sufletul. Se impune de multe ori si de multe ori alegerile lui nu sunt tocmai bune,sa nu zic proaste de-a dreptul. 
  
  Azi,eh.. Azi toti aleg ambalajul si nu se mai uita la calitatea produsului,aleg sa se adaposteasca de furtuna si nu sa mearga prin ea,aleg oameni rai si ii resping pe cei buni.. 

4 comentarii:

  1. Nu-mi place alegerile .. dar asta e :D trebuie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal.. E greu sa alegi mai ales cand ambele lucruri iti plac :)

      Ștergere
  2. In viata cu totii vom fi pusi intr-o situatie in care trebuie sa alegem.
    Ce este mai trist,este cum ai spus si tu..azi totul se alege dupa ambalaj si nu calitate .

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se mai apreciaza calitatea.. E trist!

    RăspundețiȘtergere

inca un gand