miercuri, 21 noiembrie 2012

Imbratisari




            Ma privesti speriat si dulce in acelasi timp! Te apropii de mine si imi atingi chipul,te joci cu parul meu si ma alinti,imi vorbesti calm si plin de blandete. Mi-e frica sa te privesc,mi-e teama sa iti intalnesc  ochii,nu vreau sa ma indragostesc si mai tare de tine,nu mai mult de atat. Buzele mele te-ar luat acasa! Imi place sa te stiu langa mine,sa pierd ore in sir la pieptul tau,defapt sa castig amintiri! Iubesc  sa iti ascult sfaturile,sa iti simt mainile pe trupul meu,sa iti aud glasul .. Ma uimesti cand te comporti ca un copil ce are nevoie de dragoste,ce imi arunca priviri cu subinteles.
             Ne certam! Si tu tipi,esti nervos,nu iti place sa te musc sau sa te tratez cu indiferenta. Si iti aud glasul :
-                                  -Priveste-ma! Uita-te in ochii mei si numai fi nesuferita,numai face asa! Stii ca nu imi place si devin nervos.
-                        Eu doar tac. Nervii lui ma amuza si tonul autoritar..Si aud dupa cateva clipe de tacere:
-                                      -   Terminam cu prostiile astea? Ce naiba,numai avem 2 ani.
-                        Eu tot tac si zambesc pe ascuns. El imi atinge umarul si ma intoarce cu fata spre el:
-                                      - De ce esti bleaga? Nu intelegi ca pentru mine cea mai importanta esti tu. Intelegi asta? Vrei sa intelegi? Terminam cu prostiile?!
-                      Te privesc din nou si iti raspund calm si incet..
-                                   - OK.
-                               -  Si  acum saruta-ma! Poti sa faci asta? Ia-ma in brate,am stat mult fara tine si mi-e dor..
-          Si iar i-am intalnit privirea,numai voiam sa il privesc in ochi! Era adorabil,dulce,inocent!
-          Buzele noastre s-au intalnit din nou si mainile lui imi mangaiau chipul,simteam ca visez,nu imi doream sa visez! Dar era frumos si perfect ca intr-un vis..
Si ma asez din nou la pieptul tau,iar tu numai spui nimic,tacerea ta ma sperie..

Si  ma trezesc! A fost doar un vis,un frumos vis ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

inca un gand